

CONTINENTAL GT 650
THE STORY
Sodobna interpretacija kultne ikone, del originalne Britanske Cafe Racer scene, izraz svobodnega duha in stila.
Črpanje navdiha iz Cafe Racer kulture 1950-ih in 1960-ih let, novi Continental GT 650 Twin prevzema duh Continentala GT 250.
Dizajnerska ikona, popolno ujemanje tradicije in modernizma, tipični rezervoar in »pokrčen« položaj voznika med vožnjo.
Ima vse oznake tradicionalnega Caffe Racerja, popolnega za noro vožnjo po odprtih cestah ali pa samo za zabavo v mestu.



CROUCH LIKE YOU MEAN IT
Novi GT 650 se ne razlikuje od svojih predhodnikov po stilu, istočasno pa je to čisto novi motocikel. Njegova ergonomija ponuja lažji pristop Clip On krmilu in nudi optimalno upravljanje in udobnost.
Zadnja naslona za noge zaradi svojega položaja lajšata nagibanje v zavoju in omogočata vozniku športen at-one način vožnje.
Klasična, estetska, 18- inčna aluminijasta kolesa s Pirelli Phantom SportComp pnevmatikama, njuni sestava in zmes sta posebno razviti za Royal Enfield, dopolnjujeta okvir in amortizerje v vseh pogojih vožnje.
Kombinacija dvobatnih Brembo čeljusti na plavajočih prednjih diskih in Bosch dvokanalni ABS nudita varno zaviranje z naprednimi povratnimi informacijami.
Okvir je razvit v sodelovanju z legendarnim podjetjem Harris Performance . Nudi vrhunsko uravnoteženost in stabilnost. Odlično dodelani »piggy back« plinski amortizerji omogočajo optimalen stik med udobjem in vrhunsko uravnoteženostjo, ter stabilnostjo vožnje.
Okvir zagotavlja, da je GT dinamičen, živahen, in okreten v vseh voznih pogojih.
THE PARALLEL WITH NO PARALELL
Zračno – oljno hlajeni vrstni dvocilinderski agregat je bil izbran zaradi izvirnih pravilnih linij. 650 ccm agregat je narejen za vsakodnevno vožnjo, z dovolj moči za mestna prerivanja ali pa za nenaporno vožnjo na odprtih cestah.
Dvojni uplinjač v paru s preciznim Boschevim sistemom vbrizga daje odličen rezultat pri odzivnosti ročice plina pri vseh obratih.




OLD SCHOOL DEVILSIN THE DETAILS
Lepo oblikovane linije ročno poliranih delov motocikla nas vračajo v zlato dobo motociklizma, globoke note izpušnega sistema pa so tiste, ki mamijo poglede, če bobnimo na mestu ali pa z močnim zvokom vozimo pri visokih obratih.
Pri Royal Enfieldu so prvič uporabili šest stopenjski menjalnik, ki so ga za razvili posebej za Continental GT 650 Twin. Pazljivo so ga testirali pri pazljivo izbranih prestavnih razmerjih, saj so želeli doseči najboljše rezultatei pri vseh voznih pogojih.
Rezultat se opazi v lahkotnosti menjanja prestav, dobrem odzivu in tihem delovanju.